„Daniel pak vynikal nad říšské vládce i satrapy, neboť v něm byl mimořádný duch …“
Daniel 6:4

Daniel je vzpomínán kvůli třem věcem:
1) Držel se Božích principů, i když to znamenalo ocitnout se ve lví jámě.
2) Slyšel Boží Slovo a pamatoval si ho.
3) Žil v postoji, kdy usiloval o znamenitost ve všech věcech.
John Gardiner řekl: „Společnost, která shlíží z výšky na znamenitost v instalatérství, protože instalatérství je skromná aktivita, a toleruje faleš ve filozofii, protože to je vysoce postavená aktivita, nebude mít ani dobré instalatérství, ale ani dobrou filozofii. Ani její trubky, ale ani její teorie nemají žádnou hodnotu.“
Horace Mann byl jedním z největších amerických pedagogů. Jako právník, ne učitel, vstoupil do politiky v roce 1837 a stal se prezidentem státního senátu v Massachusetts. Jako vizionář viděl úžasné možnosti pro rozvoj veřejného vzdělávacího systému národa. Jeho úsilí mělo za následek vytvoření „experimentálního” prvního vzdělávacího výboru v Massachusetts. Když mu byla nabídnuta vedoucí pozice ve výboru, jeho přátelé, kteří si mysleli, že jeho politická kariéra by mohla vyvrcholit prezidentstvím, na něj naléhali, aby to odmítnul. Ale Mann tu pozici přijal. Řekl svým zklamaným přátelům: „Pokud tato pozice není dostatečně vážená, pak je to určitě ponecháno pro mě, abych ji pozvedl!“ Nejenže tato práce měla malou prestiž, roční plat 1500 dolarů byl pouhým zlomkem toho, co by si býval vydělal jako právník. Řekl o tom: „Pouze toto je jisté: pokud budu žít a budu mít dobré zdraví, udělám práci, která má větší hodnotu než 1500 dolarů.“ Udělal to. Ze své pozice dal Massachusetts veřejný školský systém, který přijaly ostatní státy a který obohatil životy milionů dětí v budoucích letech. Proto usiluj o znamenitost!