„… co jsi ode mne slyšel před mnoha svědky, svěř to věrným lidem, kteří budou schopni učit zase jiné.“    2. Timoteovi 2:2

Zkušenosti ukazují, že máš-li v životě dosáhnout výsledků, o něž usiluješ, potřebuješ umět dobře komunikovat. Ať jsi vedoucí v církvi, v zaměstnání, nebo se staráš o domácnost, jestli chceš uspět, musíš si udělat čas na jasnou komunikaci s druhými. Jedna z věcí, o kterou stojí prakticky každý zaměstnanec, je lepší komunikace s nadřízenými. Bohužel, když se pak tito zaměstnanci sami stanou vedoucími, jako by na to zapomněli, přestanou se svými podřízenými komunikovat. To ale nebyl případ Sally Frame Kasaksové, která se stala ředitelkou pobočky oděvní firmy Ann Taylor. Položila nový důraz na kvalitu výrobků a na širší a kvalitnější komunikaci se zaměstnanci na všech úrovních. Během jednoho roku se jejich tržby zvýšily o více než třicet procent. Podobně to udělal Paul Kahn, když se stal předsedou a ředitelem bezpečnostních služeb Safeguard Services. S pomocí svého provozního ředitele Richarda Interdonata změnil vnitřní strategii společnosti, aby zdůraznil tři věci:
1) Otevřené dveře. Vedení se stalo pro zaměstnance dostupnějším.    
2) Zviditelnění. Provozní ředitel trávil kolem čtyřiceti procent svého času tím, že prostě „mluvil s lidmi“.
3) Větší informovanost prostřednictvím denního zpravodaje a častých veřejných schůzí se zaměstnanci.
Fungovalo to. Do roka se výnosy firmy zvýšily o více než třináct procent.
Když jsi na vrcholu, měj vždy na paměti, co je podstatné pro ty, kdo jsou pod tebou. Proč? Protože bez ohledu na to, jak je tvá vize velká, bez spolupráce a zapojení těch, kdo jsou pod tebou, se nikdy nenaplní. Apoštol Pavel, který byl mistrem komunikace, napsal: „… svěř to věrným lidem, kteří budou schopni učit zase jiné“ (2. Timoteovi 2:2).