„… každý ať má na mysli to, co slouží druhým, ne jen jemu.“ Filipským 2:4

John Craig řekl: „Když člověk nespolupracuje s druhými, daleko se nedostane, a není podstatné, kolik práce zvládne udělat, ani nakolik se angažuje.“ Potřebuješ vnímat hodnotu druhých lidí. Úspěšní lidé ze všech branží po celém světě toto pravidlo znají. Na mezinárodním setkání vrcholových manažerů se jeden americký podnikatel zeptal japonského kolegy, který mezinárodní jazyk považuje za nejdůležitější pro světový obchod. Myslel, že uslyší: „Angličtinu.“ Avšak Japonec, který lépe rozuměl podnikání, odvětil: „Jazyk mých zákazníků.“
Nestačí nabízet dobrý produkt nebo služby. Nestačí ani být odborníkem. Pokud znáš jen svůj výrobek, ale o zákazníky se nestaráš, budeš sice mít co prodávat, ale nikdo to nebude kupovat. Tvá úcta k lidem musí být upřímná. Bridget Haymond, která školí vedoucí pracovníky, napsala: „Můžeš mluvit sebekrásněji, lidé vždy vnitřním smyslem poznají, jestli ti na nich doopravdy záleží.“
Jestli chceš navázat vztah s druhými, musíš překročit hranice vlastního já, obrátit se z vnitřku navenek, přestat se soustřeďovat na sebe a zaměřit se na ně. Dobrou zprávou je, že to jde. Můžeš to udělat. Všechno, co k tomu potřebuješ, je vůle ke změně, rozhodnutí dotáhnout to do konce a hrstka dovedností, které zvládne každý. Motivaci najdeš ve slovech apoštola Pavla: „… každý ať má na mysli to, co slouží druhým, ne jen jemu“ (Filipským 2:4). Když budeš hledat možnosti, jak investovat do druhých, najdeš je.